FAQ
PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Jeśli produkt nie jest dostępny, jak mogę sprawdzić, kiedy będzie ponownie dostępny? Zarejestrowani klienci mają możliwość kliknięcia „śledź dostępność” przy wybranym produkcie. Gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny, otrzymają powiadomienie e-mail.
-
Nie mogę znaleźć potrzebnego produktu w sklepie. Czy możecie zamówić go dla mnie? Jeśli potrzebnego produktu nie ma w magazynie, możesz poinformować nas e-mailem lub telefonicznie. Alternatywnie możesz „śledzić dostępność produktu” (jeśli jesteś zarejestrowanym klientem).
-
Potrzebuję indywidualnej oferty dla szkoły, klubu lub organizacji. Co mam zrobić? W takim przypadku prosimy o kontakt e-mailowy. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę z rabatem.
-
Otrzymałem towar, który różni się od zamówienia. Jak mam postąpić? W takim przypadku pokrywamy koszty zwrotu lub wymiany towaru. Przy większej liczbie zamówień może się to czasem zdarzyć. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
-
Mam problem z wysłaniem zamówienia. Gdzie mogę znaleźć pomoc? Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Postaramy się zakończyć Twoje zamówienie razem z Tobą.
-
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie? Oczywiście, możesz anulować zamówienie. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, aby zdążyć anulować zamówienie przed jego wysyłką.
-
Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny? Produkty oznaczone jako „na magazynie” lub „dostępne” w 99% są dostępne. Jeśli przez przypadek produkt nie będzie dostępny, natychmiast Cię o tym poinformujemy i zaoferujemy rabat jako zadośćuczynienie.
-
Jaki jest czas dostawy, jeśli produkt jest na magazynie? Standardowy czas dostawy do Polski wynosi 2-3 dni robocze. Jeśli zamówisz na przykład w poniedziałek do 15:30, paczkę powinieneś otrzymać w środę. W niektórych obszarach dostawa może potrwać o dzień dłużej.
PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
-
Chciałbym zapłacić online, ale obawiam się, że stracę pieniądze. Jak postępować? Bezpiecznym sposobem płatności jest PayPal – jeśli towar nie zostanie dostarczony, możesz poprosić PayPal o pomoc.
-
Jak mogę zapłacić? Możesz zapłacić online kartą przez STRIPE lub PAYPAL. Możesz również zapłacić przelewem bankowym. Dane do płatności przelewem są wysyłane automatycznie wraz z potwierdzeniem zamówienia.
-
Gdzie znajdę fakturę za towar? Fakturę znajdziesz w paczce. Jeśli ją zgubisz, możesz poprosić nas o kopię faktury drogą mailową.
-
Jak mogę najszybciej otrzymać swoje zamówienie? Towary wysyłamy po otrzymaniu płatności. W przypadku płatności przez STRIPE lub PAYPAL otrzymujemy powiadomienie o płatności niemal natychmiast, a towar jest gotowy do wysyłki. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy od razu (płacisz przy odbiorze bezpośrednio kurierowi).
-
Jak działa płatność przelewem bankowym? W przypadku przelewu bankowego towar wysyłamy po wpłynięciu płatności na nasze konto. Może to potrwać 1-2 dni.
-
Jakie jest numer weryfikacyjny karty przy płatności kartą kredytową/debetową? Numer weryfikacyjny znajduje się na odwrocie karty, jest to trzycyfrowy numer (CVV).
PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY TOWARÓW
-
Gdzie jest moje zamówienie? Zaraz po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci „numer śledzenia” Twojej paczki. Możesz sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka.
-
Numer śledzenia paczki nie działa? Czasami może się zdarzyć, że „numer śledzenia” paczki jest aktywny dopiero wieczorem. Jeśli „numer śledzenia” paczki nie będzie działał również następnego dnia, skontaktuj się z nami i spróbujemy rozwiązać problem.
-
Otrzymałem uszkodzony towar? Jeśli kurier przekazuje Ci wyraźnie uszkodzoną paczkę, prosimy o fotodokumentację i ewentualnie możesz poprosić kuriera o sporządzenie reklamacji. W przypadku uszkodzenia zawartości paczki skontaktuj się z nami natychmiast mailowo lub telefonicznie. Reklamację tak uszkodzonego towaru będziemy rozwiązywali z usługą doręczającą (GLS lub DPD).
-
Towar mi nie odpowiada i chcę go zwrócić. Jak mam postąpić? Prosimy najpierw o informację mailowo i spróbujemy znaleźć najbardziej optymalny sposób zwrotu towaru. Oczywiście towar można zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. W tym przypadku można go wysłać na adres wskazany na fakturze.
-
Kiedy moje zamówienie będzie wysłane? Wszystkie opłacone zamówienia, które otrzymamy w dni robocze do godziny 15:30, wysyłamy tego samego dnia. Jeśli to nie jest możliwe, poinformujemy Cię mailowo.
-
Do jakich krajów dostarczacie? Przez xtremgear.pl możliwa jest dostawa tylko do Polski i Słowacji. Dla innych krajów prosimy korzystać z naszych innych platform online.
-
Jakie są koszty transportu? Dla zamówień o łącznej wartości do 400 Zł pobieramy opłatę za dostawę w wysokości 20 Zł. Wszystkie zamówienia powyżej 400 Zł mają dostawę ZA DARMO.
-
Złożyłem kilka zamówień. Czy można je połączyć? Jeśli towary nie zostały jeszcze wysłane, możemy połączyć twoje zamówienia w jedno. Jeśli całkowita wartość twojego zamówienia przekroczy 400 Zł, będziesz mieć prawo do bezpłatnej dostawy. Jeśli zapłaciłeś za koszty transportu, zostaną ci zwrócone.